Katalog znalezionych haseł
Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: koszt wymiany uszczelki





Temat: 007 - gaśnie, dusi, nie odpala :(


xymax wrote:

| tak naprawde to do kompletu brakuje tylko uszczelki pod głowicą

W sumie tak by wyglądał, tylko dziwny przebieg 80kkm? i uszczelka? hmu

Sprawdź czy w płynie chłodniczym masz olej i odwrotnie. Dużo by na to
wskazywało i jak już masz taki stan to lepiej szybko to napraw, ponieważ
więcej za moment będziesz miał więcej do naprawy.


Dzieki za pomoc, jutro zajrze do tego płynu chłodzącego bo zabardzo w
oleju nie odróżnie chyba :), a w płynie powinno byc widać.

Skoro mówicie że dużo na to wskazuje to pewnie tak jest więc dzisiaj
profilaktycznie z czystej ciekawości zadzwoniłem do ASO (wiem że mnie
wyklniecie) - koszt wymiany uszczelki tam razem ze szlifowaniem głowicy,
wymianą płynów no i oczywiscie uszczelką to 750 PLN więc sobie ich
odpuszcze.

Gdzie moge to w Poznaniu dobrze i tanio zrobic - uszczelke mam, płyny
kupie to nie problem.

A wogóle to ile najmniej będzie to kosztowac jeśli się orientujecie, za
samą robocizne.

Dzieki

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: koszt wymiany uszczelki pod głowicą
Witam,

od paru dni mój Cieniasek wykonuje dziwne ruchy :( Objawy to - problemy z
zapalaniem (zaskakuje po kilkunastu sekundach, ale jak już zapali to idzie -
nie gaśnie etc.), przy zapalaniu przez kilka sekund okropnie "wyrczy" (coś
jakby była ogromna dziura w tłumiku - po parunastu sekundach zaczyna chodzić
normalnie), pojawia się biały dym (co, po konsultacji z googlami wskazuje na
przedostawanie się płynu chłodniczego do silnika), no i ubywa mi płynu w
chłodnicy, i o ile dobrze patrzę to ścianki zbiornika wyrównawczego
zapaćkane olejem powyżej lustra płynu (tak mi się wydaje że to olej).

Google mówią że najprawdopodobniej do wymiany uszczelka pod głowicą -
pytanie brzmi - czy to będzie to (a może inne sugestie), no i najważniejsze
pytanie:

ile może mnie kosztować naprawa (włącznie z kosztem płynów etc., czytałem że
trzena spuścić w przypadku wymiany uszczelki płyn z chłodnicy i olej
(przynajmniej z miski olejowej)).

Jeśli coś pokićkałem - proszę poprawcie mnie, jestem troche newbie jeżeli
chodzi o kopanie przy samochodzie.

Pozdrawiam,
lukebe.

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Pytanie o koszty wymiany uszczelek po głowicą
Cześć,

Kolo wymieniał mi oszczelki podgłowicami V6 3.8 Ford USA - woła za robotę
800 zł (montaż,demontaż,planownie głowic, naprawa zerwanych gwintów,wymiana
oleju i płynu chłodzącego), czy to dużo czy nie ?
Dodam, że materiały wszystkie były moje - tzn.dostarczyłem sam.

pozdrowienia
Dejw

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Dodatki do oleju usuwajace wycieki

A co zaleca producent do takiego silnika ?
Mineral 15/40


Producent zaleca 15/W50.

Koszt wymiany uszczelki nie jest az tak duzy, problem w tym ze ten silnik
(rover K-16) nie lubi zbytnio rozbierania, szczegolnie przez sredniej klasy
mechanikow.

Pawel W

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: POLONEZ CARO 1997 Z SILNIKIEM ROVERA 1,4

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futr@polbox.comnapisał w
wiadomości


Kosztami napraw również.


obecnie jest corac lepiej z czesciami do tego silnika sa coraz bardziej
dostepne i tansze, dla przykladu pasek rozrzadu kosztuje cos kolo 120 zl
Gates


Mam wrażenie, że w tych silnikach nikt o szlifach nie słyszał.


bo producent nie przewiduje zadnych wymiarow naprawczych i szlifow


W planowaniu głowicy również - ewentualnie zabielenie.


nie wolno jej planowac wiecej jak 0,2mm tak pisze ksiazka, zabielic owszem
bo czasmi sa male wzery po naszych bardzo dobrych plynach chlodniczych

mnie koszt wymiany uszczelki pod glowica wraz z czesciami, trzema
uszczelkami, olejem pterygiem i zabieleaniem wynisl ok 450 zl silnik robilem
ja i znajomy
ksiazka w reke i do roboty oczywiscie trzeba miec gdzie i czym bez klucza
dynamometrycznego i ksiazki serwisowej nie zblizac sie do silnika jak
mechanikom duma nie pozwala zajzec do ksiazki albo lenistwo to wiecej przy
nim spier.. niz naprawia
kolega ostatnio polo oddal do naprawy uszczelki pod glowica i zapalacil ok
1000 zl, tyle samo wymiana kosztowala by w serwisie rovera no przynajmniej
tu w okolicach lublina, w warszawie to moze i wiecej ale znowu i do polo tez
pewnie wiecej by krzykneli

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Uszczelka pod glowica. Wojna koreanska - czesc 2.


Poprostu poszukaj dobrego mechanika (wiem wiem prawie wszyscy na
zachodzie).


No wlasnie - nie wiem gdzie sie wszyscy pochowali, bo szukalem juz w kilku
warszatach i pelno tu Litwinow..


To zmienia postać sprawy jednak czasem warto popracować następne 3 dni w
zawodzie i zapłacić mechanikowi niż 3 dni zmarnować. ale jak jest zapał


Tu wlasnie o ten zapal chodzi. Koszt wymiany uszczelki w angielskim
warsztacie jest gigantyczny i przewyzsza wartosc auta i tygodniowe zarobki.


Pozdrawiam Łukasz


Pozdrawiam,
Hants

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: uszczelka pod glowica...


witam:)
moja madzia ma juz 280,000 przejechane:)
autko nie "pali" oleju zbyt duzo, natomiast martwi mnie jedna sprawa,
wycieka olej spod glowicy,

Jeżeli to tylko delikatne pocenie to zostaw w spokoju w razie czego lepiej


dolać 20cm3 niż ponosić koszty wymiany uszczelki wynoszących parę setek zł
pozdrawiam stasiu.

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: kapie mi olej - co to może być?
Witam
Mam volvo 440 94 rok
Od jakiegoś czasu kapie mi olej, muszę umyć silnik i namierzyć wyciek, ale:

jakie są prawdopodobne miejsca wycieku
Jakie mogą być ewentualne koszty wymiany uszczelek czy symeringów?
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam
waldik

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: kapie mi olej - co to może być?


Od jakiego? czasu kapie mi olej, muszę umyć silnik i namierzyć wyciek, ale:

jakie s? prawdopodobne miejsca wycieku
Jakie mog? być ewentualne koszty wymiany uszczelek czy symeringów?


Skąd ten olej kapie ? Widzisz go pod silnikiem po dluzszym postoju ?
Miejsc jest sporo, np.:

1. Uszczelki półosi
2. Uszczelka filtra oleju
3. Uszczelka pokrywy zaworów
4. Pompa wspomagania kierownicy

Stawiam na 1 lub 4

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: kapie mi olej - co to może być?


| Od jakiego? czasu kapie mi olej, muszę umyć silnik i namierzyć wyciek,
ale:

| jakie s? prawdopodobne miejsca wycieku
| Jakie mog? być ewentualne koszty wymiany uszczelek czy symeringów?

Skąd ten olej kapie ? Widzisz go pod silnikiem po dluzszym postoju ?
Miejsc jest sporo, np.:

1. Uszczelki półosi
2. Uszczelka filtra oleju
3. Uszczelka pokrywy zaworów
4. Pompa wspomagania kierownicy

Stawiam na 1 lub 4


Tak, pod silnikiem po dłuższym postoju. Wspomaganie odpada bo tam olej bez
zmian. Pokrywa zaworów też raczej. Gdzieś od dołu pewnie bardziej.
A w silniku znika. Jeśli zbliża się do dolnego nacięcia na bagnecie
przestaje kapać. Jeśli dolewam znów zaczyna.

Pozdrawiam
waldik

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: kapie mi olej - co to może być?
waldik napisal(-a)...


jakie są prawdopodobne miejsca wycieku
Jakie mogą być ewentualne koszty wymiany uszczelek czy symeringów?
Z góry dzięki za info.


Heh, niedawno spotkało mnie zjawisko niewidzialnego znikania oleju. Po
umyciu silnika i oleju ubywało a silnik dalej czysty. Okazało się że
walnął simmering na wałku rozrządu i przy dużych rpm puszczał olej który
ze względu na obroty wałka rozpylał się pod maską i znikał. Wredne
dziadostwo, dolałem z 2-3 litry oleju zanim znalazłem :)

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: kapie mi olej - co to może być?

Witam
Mam volvo 440 94 rok
Od jakiegoś czasu kapie mi olej, muszę umyć silnik i namierzyć wyciek, ale:

jakie są prawdopodobne miejsca wycieku
Jakie mogą być ewentualne koszty wymiany uszczelek czy symeringów?
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam
waldik


Jak kapie to dobrze. To znaczy że jeszcze jest. Martw sie jak przestanie kapać :-)
Tomek

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: przybylo mi oleju :( => uszczelka poszla sie ...
Witam!!!

Ja w Trabim czulem ewidentnie strzal z uszczelki i ubytki plynu kupa pary z
wydechu.
Wymiana uszczelki powinna zachaczyc o planowaniem glowicy.
Tak byc powinno ale czasem tego nie robia.
Koszt wymiany uszczelki z planowaniem Trabanta okolo 350PLN
Mozna wykonac samemu takowa naprawe, ale ja sie jakos nie podjelem.
A moze brak klucza dynamometrycznego?

Z tego co wiem nie mozna postawic samochodu od tak jak bedzie czas na
wymiane lepiej nim jezdzic! Plyn narobi kupe wrzerow jak bedzie stal.

I jak ktos ma w sygnaturce:
Ale ja sie nie znam.

Pozdrawiam Bombi

.....................
ICQ: 126676839
Trabant 1,1 LPG
bo@lowrider.w.pl
http://www.oldtimer.pl
bo@oldtimer.pl

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: przybylo mi oleju :( => uszczelka poszla sie ...


Witam!!!

Ja w Trabim czulem ewidentnie strzal z uszczelki i ubytki plynu kupa pary
z
wydechu.
Wymiana uszczelki powinna zachaczyc o planowaniem glowicy.
Tak byc powinno ale czasem tego nie robia.
Koszt wymiany uszczelki z planowaniem Trabanta okolo 350PLN
Mozna wykonac samemu takowa naprawe, ale ja sie jakos nie podjelem.
A moze brak klucza dynamometrycznego?

Z tego co wiem nie mozna postawic samochodu od tak jak bedzie czas na
wymiane lepiej nim jezdzic! Plyn narobi kupe wrzerow jak bedzie stal.

I jak ktos ma w sygnaturce:
Ale ja sie nie znam.


Heh...milo ze ktos mojego siga zauwazyl ;-)

Michal Gabrys
R19 E6J
dzisiaj wyjatkowo bez siga :-) ( ale wciaz sie nie znam ;-) )

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: VW Passat - ubywajaca woda
Dnia panskiego 04 mar 2005 "Pete" <escape2mu@hotmail.com
napisal(a) w wiadomosci news:d09la8$o0c$1@inews.gazeta.pl na grupe
pl.misc.samochody:


Użytkownik "Martin Fox" wrote
| Takie pytanie - w VW Passacie (1996r. 180kkm) ubywa plynu w
| zbiorniku - co to moze byc ? Chlodnica nie jest dziurawa z tego co
| wiem.

W takim razie może oleju Ci przybywa.  Sprawdź jego kolor...


Wlasnie dziwne jest to ze olej jest ok, nie ma w nim wody, kolor i
gestosc wydaja sie ok.


A nie śmierdzi płynem w środku?  Może do środka się gdzieś
przedostaje przez nagrzewnicę...


Hmmm... to jest do sprawdzenia :)
Tak btw jesli to uszczelka pod glowica to jaki moze byc koszt wymiany
uszczelki + szlifu glowicy ?

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Kapie z uszczelki pod głowicą :(
Witam, w moim poldroverze z przebiegiem 150kkm zfarzyla sie niemila usterka
mianowicie zaczal kapac olej na kolektor wydechowy, jak sie domyslam z
uszczelki pod glowica. W zwiazku z tym mam pytanie czy da sie to naprawic
samemu ?
ew jakie moga byc koszta wymiany uszczelki.
Pozdrawiam, TK
Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Mondeo - Ile za wymiane uszczelki glowicy?


Czy ktos sie orientuje, jaki jest obecnie pi*oko koszt wymiany uszczelki
glowicy w Mondeo mkII 1.8?


ZETEC ? Około 500-700 zł ... z full wypasem czyli uszczelniaczami
zaworow oraz wymianą srub w głowicy. Bo ponoc serwis zaleca takze sruby
wymieniac :)

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Passat 1.8t duzo bialego dymu za autem
Witam! koszt wymiany uszczelki w 1.8 T wyjdzie w granicach 500 zł(oczywiscie
jesli głowica jest cała i nie ma pekniecia). regeneracja turbo ok 1500 zł .
dobra rada ,jesli turbo jest jeszcze zdrowe: wymien rurke doprowadzajaca olej
do turbiny . jest umiejscowiona płasko i zbyt blisko głowicy(łatwo
zauwazyc ,po podniesieniu maski z lewej strony biegnie na wysokosci połaczenia
pokrywy zaworów z głowica) i pod wpływem temperatury nagminnie sie przytyka
(doprowadzajac do zatarcia turbiny) koszt rurki : ok 200zł.ot taki prezent od
vw : wada fabryczna silnika 1.8 T.Pozdrawiam Łukasz Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Rover-prawdy i mity
No niestaty nie moge sie z Toba zgodzic - nawet przy corocznej zmianie oleju i
zmianie cieczy chlodzacej co 2 lata nie ma gwarancji, ze uszczelka nie
"strzeli". problem polega na tym, ze silnik jest wykonany ze stopu z duza
zawartoscia aluminium i jest podatny na skrecanie. Do tego uszczelka wyglada
jakby ktos wzial cieniutka blaszke, wycial otwory na cylindry i napackal naokolo
silikonem (dookola otworow na cylindry). W silniku KV6 uszczelka jest podobna
ale z racji na budowe jest mniejsze ryzyko skrecania sie silnika i glowic.
A co do kosztu naprawy to sie nie moge wypowiadac, tu w UK w serwisie chlopacy
kasuja chyba cos kolo 4000zl w przeliczeniu ale to zupelnie inne realia (dodam,
ze taki rover 45 z rocznika 1998-1999 bedzie mniej warty niz koszt wymiany
uszczelki pod glowica).


uki145 napisał:
> Witam! silniki serii K to wcale nie takie problematyczne ustrojstwo.warunkiem
> jest dbałosc olejowa . Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: uszcelka pod głowicą do wymiany
Michale
Koszt wymiany uszczelki pod głowicą z planowaniem i materiałami to około 300-
350 PLN,zakładając że to tylko wydmuchana uszczelka to żaden problem.Pytanie
jest podstawowe jaki jest przebieg silnika (tego pewnie nikt nie wie)i czy
faktycznie nie jest olej zmieszany z płynem.
Pzdr. Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: prosze o szczerą radę
Witam! robocizna własnie w tym wszystkim kosztuje najwiecej. do wymiany
uszczelki w boxerze trzeba wyjac silnik ,a to znacznie podnosi koszt
robocizny . w moim miescie, koszty wymiany uszczelek w boxerze( sama
robocizna ) kształtuja sie w granicach 300-600 zł(pytałem u róznych
mechaników). w prostej,8 zaworowej rzedówce (1.6 8v astra 1, golf III 1.6 8v )
robi sie to znacznie prosciej i tym samym o wiele taniej.moznaby dalej
wymieniac : wahacze przednie w astrze i golfie:mozna wymieniac sworznie ,w
alfie niestety nie (trzeba kupic cały wahacz) ,tylna belka w golfie i astrze
jest bezobsługowa, w 145 trzeba co jakis czas naprawic łozyskowanie
wahaczy.dalej : wysokie wymagania serwisowe boxera(czesta wymiana oleju itd)
równiez zwiekszaja koszty eksploatacji. jak sie zepsuje np : mechanizm
elektrycznego podnoszenia szyby,spali silnik wycieraczki itd: do golfa
znajdziemy praktycznie na kazdym szrocie i prawie za darmo,do 145 bedzie
trzeba długo szukac i zapłacimy kilkakrotnie wiecej. nie demonizuje, jezdze
145 1.6 boxer i jestem bardzo zadowolony ,ale do zakupu skłonił mnie
indywidualizm tego pojazdu ,a nie koszty eksploatacji.nie oszukujmy sie ,ale
alfy sa projektowane do dawania ogromnej radosci z jazdy ,co niestety
kosztuje. uwazam ,ze alfa do oszczedzania sie nie nadaje i w zwiazku z tym
jesli ma byc to pojazd do przemieszczania sie z punktu a do punktu b ,to szkoda
wspaniałych samochodów tej marki.Pozdrawiam Łukasz Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Zaparzaczka
nie wiem, bo mam akurat wszystkie trzy kupione w italii, ale znajomi maja taka
jakas tania kupiona w supermarkecie, wymienili uszczelke i nie smierdzi.
koszt wymiany uszczelki to 2 zl- sa np w pozegnaniu z afryka.
takze moze to jest sposob? bo jednak te made in italy sa duzo drozsze Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: koszty wymiany uszczelek w silniku, naprawy ukladu wyd. i ogrzewania
Czy 700,00 + czesci za wymiane uszczelek w silniku, wymiane tlumika i
naprawe ogrzewania to duzo czy malo. Tyle chca ode mnie za robote
mechanicy w Olsztynie (robia garbusy i znaja sie na tym).

pozdro
bogdan radzicki

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: koszt wymiany uszczelki glowicy w sc?
Witam,

Jaki jest orientacyjny koszt wymiany uszczelki pod glowica w SC 899
(wliczajac ewentualne planowanie glowicy) oczywiscie nie w ASO.
Chodzi mi o sama robocizne.

GP

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Uszczelka pod glowica - Fiat Palio (W-Wa)
Witam.
Czy ktos z Panstwa moze mi podac orientacyjny koszt wymiany uszczelki pod
glowica we Fiacie Palio Weekend 1,2EL?

Pozdrawiam,
Marcin.

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: czy oplaca sie? pomozcie! :)


Kupic golfa1 za 2000zl 1.5diesel? rocznik 81, blacha ok, podwozie ok,
wyglada ze raczej wszytsko ok.


    Jesli chodzi o akurat ten silnik to pierwsza rzecz zmierz kompresje.
Jesli sie okaze, ze jest slaba to wiecej niz pewne, ze zima bedziesz mial z
nim powazne problemy. Dlatego licz sie z wymiana pierscieni .... drogo nie
jest ale 200 zl same materialy :) Druga rzecz pompa i wtryskiwacze ....
jesli okaze sie, ze lubi zakopcic dla wlasnego spokoju zrob regulacje i
wymiane koncowek, orientacyjnie rok temu 2 koncowki do wymiany i regulacja
pompy 500 zl. Jesli wszystko bedzie zrobione w porzadnym warsztacie np.
jakis bosch - systemy wtryskowe to ten silniczek odplaci Ci sie. Nie wiem
ile pogoni golfa ale ja passata '79 z tym silnikiem przegnalem do 167 kph -
z gorki i z wiatrem ;) Zwroc uwage na uszczelke pod glowica, jesli byl choc
minimalnie przegrzany to zobaczysz, ze temperatura w zbiorniku wyrownawczym
jest za duza i w wilgotny dzien unosi sie znad niego para. Koszt wymiany
uszczelki bez planowania glowicy jak dobrze pogadasz 200 zl. Wydechy ....
.hmmmm ze znizka studencka do passata byla calosc za 150 zl z 1 tlumikiem,
drugi mialem dobry :D Wiec tu podobnie.
    Co do blachy to nie wierz, ze jesli autko slini teraz po zimie bedzie
takie samo. Na 100% ma na sobie dobre kilka kilogramow szpachli. Podwozie
.... oryginalnie zalane masa przypominajaca plastik? Jesli nie ma jej tam
spodziewaj sie problemow .... bylebys tylnej osi na dziurze nie stracil --
przecwiczone da sie jechac na osi mocowanej na amortyzatorze ;)
    Reszta nie ma co sie martwic bo akurat do golfa w przeciwienstwie do
paska wszystko spoko dostaniesz w zakladach recyklingu takich jak np.
zlomowisko Herby kilka razy taniej niz na szrocie :D Czasem tylko trzeba sie
nachodzic ;)
    Przyjemne autko tylko czy akurat na pierwsze? Jak sobie radzisz z
klebkiem drutu w rece? Potrafisz dobrze sciemniac w warsztach jaki biedny
jestes i w ogole? No i najwazniejsze lubisz sam dlubac? :D

        Szymon

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Mondeo - Ile za wymiane uszczelki glowicy?

Czesc,

Czy ktos sie orientuje, jaki jest obecnie pi*oko koszt wymiany uszczelki
glowicy w Mondeo mkII 1.8?

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Mondeo - Ile za wymiane uszczelki glowicy?
"Maciek" <dock@poczta.onet.plnapisał


Czy ktos sie orientuje, jaki jest obecnie pi*oko koszt wymiany uszczelki
glowicy w Mondeo mkII 1.8?


gdzie ? w Warszawie czy w Suwałkach ?
a może w Przemyślu ?
ze

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: KOSZT WYMIANY USZCZELKI POD GŁOWICA?
KOSZT WYMIANY USZCZELKI POD GŁOWICA?
J.W. Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: koszt wymiany uszczelki pod głowica do espero + do
koszt wymiany uszczelki pod głowica do espero + do
jaki jest koszt wym uszczelki pod głowica do espero + dobry warsztat Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Omega 2.0

Użytkownik M.K. <dep.PM.M@1234bgz.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8hij7i$ui@orfika.office.polbox.pl...

Na żadnym aucie z wyj. Daewoo Tico i Fiat Ritmo taki przebieg nie robi
wrażenia...

Tak glupie, ze bez komentarza.


Hehehe...
To powiedz mi na jakim aucie przebiec 135 kkm robi wrażenie ? Zakładamy że
auto jest używane przez normalnego człowieka, a nie oszołoma ze sztywną nogą
i zerowym pojęciem o eksploatacji auta... Podyskutujemy sobie a co....


Heh po 135 kkm problem z uszczelka w silniku ( zapewne pod głowicą ) ma
być
normalny tak ?

Te Omegi mialy czasami z tym problem jeszcze na gwarancji, teraz Focusy
zdaje sie maja z alternatorami.


A jak się coś takiego stanie po gwarancji to co ? Mógłbys być tak miły i
podać koszt wymiany uszczelki w silniku 2.5 V6 ? :)


O ile ktoś nie ujął tej Omedze setki... Omega co jak co jeśli jest
kupowana
za granicą to jako auto do jeżdżenia w trasy - a więc najczęściej robi
się
nią dużo kilometrów...

Kompletna bzdura, w Polsce moze tak, bo to niby taki duzy samochod. U
Helmutow Omega to samochod dla ubogich (jak kogos nie stac na Merc, BMW,
Audi), mozna spokojnie go kupic jak drugi samochod w rodzinie (bogaty
facet
kupuje zonie


Taa szczególnie jak żona panicznie boi się dużych samochodów...

), a wtedy pierwszym jest np. BMW 7. Zreszta to jest off-topic.
W Polsce jest moze kupowany na trasy, u Helmutow jako zwykly samochod.


Jako zwykły samochód na trasy. Tam po mieście to się jeździ VW Polo...
Podobnież we Francji - Peugeoty 206, 106, Citroeny Saxo, Renault Clio -
pełno tam tego...


To powiedz mi czym się różni np. Astra GSI od Omegi bo silnik 2.0 8v
miały
dokładnie ten sam, silnik 2.0 16V też ten sam... Jakim cudem taki sam
silnik
w Omedze ma przeżyć kilkanaście razy dłużej ??

Nie zrozumiales, mowilem o samochodzie, nie silniku. Jesli chodzi o silnik
2.0 to napisalem, ze nie wiem jaka trwalosc. Naprawde trwale sa 2.5 i 3.0.


No nie mówiąc już np. o Omegach z silnikami Corvette - te dopiero będą
trwałe no nie ?

A tak na serio - naprawdę trwałe są silniki, o które się dba. Powie ci to
każdy normalnie myślący samochodziarz. Możesz mieć zajebaną na amen
trzylitrówkę po 60 kkm, wystarczy że ktoś sobie zapomni wymienić olej...
Możesz mieć pięknie jeżdzące dwulitrówki z przebiegami po 200-300 kkm. Mój
ojciec eksploatował MAzdę 1.6 16V i dojeździł nią do 380 kkm i sprzedał -
auto sprawne. I co - 1.6 pyrkawka... heh...

No naprawde masz kupe doświadczeń.

Z tego co widac to kilka razy wieksze od Twoich...


Tylko, że ja nie pałam jakimś szczególnym entuzjazmem do jakiejkolwiek
marki... I to mnie różni - bo potrafię na zimno ocenić wady i zalety auta.

Powiedz jeszcze JAKĄ wersja jeździłeś
ja wiem, że 2.5 V6 ) i ile toto pali to wszystko będzie jasne.

2.5 V6 trasa 12, miasto 15-20


No bardzo ekonomiczne auto. Znam większe silniki mniej palące...


Jak przywiozę sobie Rovera w dieslu to się możemy pościgać - zobaczymy,
co
potrafi ta zachwalana 2.5 V6 zrobić z dwulitrowym turbodieselkiem....

Haaaaaa, mozesz byc absolutnie pewien ze jak tylko go kupisz to jestem
gotow
sie poscigac !!!
Jak sie sprobujemy to moze wtedy zrozumiesz ze ten silnik jest mocny,
nawet
w Omedze.


Super - a stawiasz kratę piwa jak wygram ? Oczywiście jeździmy sobie np. po
mieście a nie po autostradzie, bo pewnie maxa ta Omega będzie miała
większego, ale na odejście nie masz szans - tyle ci powiem :) Za duża, za
ciężka i bez turbiny.


To porównaj sobie np. 5-letnią Omegę z 10-letnim Mercedesem klasy S.
Takie
samo porównane jak ty zaprezentowałeś...

No niestety ale musze powiedziec ze kolejna bzdura. Najwiekszym Mercem
(poprzedni model) wcale nie jezdzi sie duzo bardziej komfortowo niz Omega
B
(jezdziles, bo ja tak), poza tym juz taka wielka katedra nie jest
potrzebna
(nowy model zmniejszyli). Audi 100 (ta samo klasa) jezdzi sie gorzej niz
Omega B, choc to pewnie rzecz gustu.


Powiem ci tak - jeździłem Omegami z lat od 1991 do 1999. I to kilkoma
wersjami silnikowymi oraz wyposażeniowymi. Z ciekawszych np. Mercedesów to
widziałem ówczesną S-klasę z roku 1978 bodajże - co więcej, jechałem tym
Mercem. I to auto jest nadal w Polsce. Stan taki, że mi szczęka opadła,
silnik 2.8 na automacie.Byłe auto partyjne. Nadal chcesz się kłócić czym kto
w życiu jeździł ? Stary - ja będę miał teraz na własność już siódme auto w
przeciągu ostatnich 2.5 roku, nie licząc tych, które przeszły do klientów
przez moje ręce. Jeździłeś np. RAnge Roverem V8 3.8 ? JEździłeś
podchipowanym Roverem 620 TDi, 140 KM ? Wiesz jak wygląda komfort i jak
wygląda moc ? PEwnie taka marka jak Rover jest ci znana tylko z ogłoszeń w
gazetach... Podniecasz się tą Omegą jak głupi bateryjką a to wcale nie jest
takie rewelacyjne auto - jakby było, to nie traciłoby na wartości tyle, ile
traci. Do twojej wiadomości - Omega to auto które w przeciągu pierwszych 2
lat użytkowania traci ponad 40% wartości. I TO JEST DOBRY SAMOCHÓD ? Wiesz
co się potrafi dziać z 5-letnimi Omegami ? Zdziwiłbyś się. Rdza żre te auta
jak niejednego Poloneza... Weź sobie chłopie poczytaj to i owo, pojeździj
trochę za granicę, gdzie masz normalny rynek samochodów, będziemy
dyskutować. A tak to patrzysz na dziki rynek w Polsce i dorabiasz do tego
debilne ideologie o wyższości Omegi nad wszystkim innym...

M.K.

P.S. Więcej obiektywizmu...

PS Mniej nieprzemyslanych opinii...


Akurat nad wszystkim o czym piszę staram się myśleć. I to bez
zacietrzewienia, które u Ciebie od dłuższego czasu jest obecne.

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Omega 2.0

Hehehe...
To powiedz mi na jakim aucie przebiec 135 kkm robi wrażenie ? Zakładamy że
auto jest używane przez normalnego człowieka, a nie oszołoma ze sztywną
nogą
i zerowym pojęciem o eksploatacji auta... Podyskutujemy sobie a co....


Prosze bardzo: Hyundai Elantra 1.6 16 V 144 PS przy 100 tys. popalily sie
zawory i trzeba bylo wymienic. R. Megane ten nie wyglada nadzwyczajnie po
przebiegu 60 tys. Pewnie ze jezeli ktos jezdzi do 3500 obrotow to se
pojezdzi dlugo, tylko wtedy to niektorym szkoda kupowac samochodu, bo po co
wydawac pieniadze skoro i tak nie pojezdzisz z oszzednosci ?

A jak się coś takiego stanie po gwarancji to co ? Mógłbys być tak miły i
podać koszt wymiany uszczelki w silniku 2.5 V6 ? :)


Pewnie: Opel (zlodziej bo lacznie z nowym paskiem rozrzadu - ewidentny
naciagacz) - 4000 tys., Q-Service - 2000 wszystkie uszczelki.

Jako zwykły samochód na trasy. Tam po mieście to się jeździ VW Polo...
Podobnież we Francji - Peugeoty 206, 106, Citroeny Saxo, Renault Clio -
pełno tam tego...


Tak samo jak i srednich Mercow i BMW.

A tak na serio - naprawdę trwałe są silniki, o które się dba. Powie ci to
każdy normalnie myślący samochodziarz. Możesz mieć zajebaną na amen
trzylitrówkę po 60 kkm, wystarczy że ktoś sobie zapomni wymienić olej...
Możesz mieć pięknie jeżdzące dwulitrówki z przebiegami po 200-300 kkm. Mój
ojciec eksploatował MAzdę 1.6 16V i dojeździł nią do 380 kkm i sprzedał -
auto sprawne. I co - 1.6 pyrkawka... heh...


Porownaj oba tak samo (np. mocno) jezdzone 1.6 i 3.0.

Tylko, że ja nie pałam jakimś szczególnym entuzjazmem do jakiejkolwiek
marki... I to mnie różni - bo potrafię na zimno ocenić wady i zalety auta.


No i znow nie zrozumiales, ja tez nie. Chcesz wady Omegi, to Ci wypisze.

2.5 V6 trasa 12, miasto 15-20

No bardzo ekonomiczne auto. Znam większe silniki mniej palące...


A czy ja gdzies napisalem ze ekonomiczne ??????

Super - a stawiasz kratę piwa jak wygram ?


To mow jaki samochod (dokladnie) i rozumiem ze bez chip'a, bo ja w Omedze
nie mam.

Oczywiście jeździmy sobie np. po

mieście a nie po autostradzie, bo pewnie maxa ta Omega będzie miała
większego, ale na odejście nie masz szans - tyle ci powiem :) Za duża, za
ciężka i bez turbiny.


No to mozesz sie zdziwic, ale ok., tylko jeszcze powiedz jaki samochod.
Mosimy tez ustalic czy 0-100, 0-160, a moze 0-180 ?

Nadal chcesz się kłócić czym kto

w życiu jeździł ?


Wyglada na to ze to bez sensu bo kazdemu pewnie sie co innego podoba.

Stary - ja będę miał teraz na własność już siódme auto w
przeciągu ostatnich 2.5 roku, nie licząc tych, które przeszły do klientów
przez moje ręce.

Jeździłeś np. RAnge Roverem V8 3.8 ?

Nope

 JEździłeś

podchipowanym Roverem 620 TDi, 140 KM ?


Nope
A Ty Passatem 1.8 T + chip ?

Podniecasz się tą Omegą jak głupi bateryjką a to wcale nie jest

takie rewelacyjne auto


No i znow nie zrozumiales. Czy ja porownuje to do np. Audi A6, BMW 5 ? Nie,
bo one sa duzo drozsze, niegdzie nie mowie ze Omega jest super, mowie ze
jest bardzo dobra jak na te cene.
Nawiasem mowiac co Ci z Audi A6 jak nie da sie nim normalnie jezdzic ?
Ojciec kolegi mial A6 i musial oddac (nie zlodziejom :-) bo za nim jezdzili,
telefony do domu itp. Przez to wszystko nie zdazylem wytestowac, ale kolega
mowil ze nic takiego super w porownaniu do Omegi, co przeczy Twojej opinii.
Glowny atut to lepsze trzymanie sie drogi ale wydawal sie nawet glosniejszy.
Zreszta w ostatnim porownaniu w Auto Swiecie (wszystkie szwabskie samochody)
Omega wcale nie wypadla tak zle.

 - jakby było, to nie traciłoby na wartości tyle, ile

traci.


Sam sobie odpowiedziales, wlasnie dlatego ma dobry stosunek "moc"/cena.

Do twojej wiadomości - Omega to auto które w przeciągu pierwszych 2

lat użytkowania traci ponad 40% wartości. I TO JEST DOBRY SAMOCHÓD ?


Wlasnie o to chodzi ze mozna ja tak stosunkowo tanio kupic, o nic innego.
Trzyletniego Audi/BMW sobie teraz nie kupie bo sa za drogie - O TO WLASNIE
CHODZI   -   kpw ???

Wiesz

co się potrafi dziać z 5-letnimi Omegami ? Zdziwiłbyś się.


Wiem, rdzewieja.

Weź sobie chłopie poczytaj to i owo

O to sie nie martw.

, pojeździj

trochę za granicę, gdzie masz normalny rynek samochodów, będziemy
dyskutować.


Jak jezdze za granice to na wycieczki, a nie "ogladac rynek", chyba ze przy
okazji :-)

A tak to patrzysz na dziki rynek w Polsce i dorabiasz do tego

debilne ideologie o wyższości Omegi nad wszystkim innym...


No wlasnie, czytac, czytac i jeszcze raz czytac !
Gdzie napisalem ze Omega jest lepsza od wszystkiego innego ?

Akurat nad wszystkim o czym piszę staram się myśleć. I to bez
zacietrzewienia, które u Ciebie od dłuższego czasu jest obecne.


Ale zacietrzewienia w jakim kierunku, Audi A6 tez jezt ok, tylko ze go nie
kupie.

M.K.

Przeczytaj wszystkie posty z tego tematu


© Miley_Cyrus Design by Colombia Hosting